Veelgestelde commerciële vragen

Hieronder vindt u een overzicht van enkele vaak gestelde commerciële vragen:

Hoe lang op voorhand moet ik mijn beton bij Inter-Beton bestellen?

Bij voorkeur 24 uur op voorhand voor de gewone betontypes. Voor de speciale betonsoorten moet extra besteltijd in acht genomen worden teneinde de nodige voorzieningen te kunnen treffen. Deze vindt u terug in de technische fiches van deze website.

Hoe wijzig of annuleer ik mijn bestelling?

Indien u uw bestelling wenst te wijzigen of te annuleren, vragen wij steeds om zo snel mogelijk telefonisch contact op te nemen. Raadpleeg onze contactgegevens.

Hoe moet ik betalen? Welk zijn de geldende BTW-tarieven?

De betalingsvoorwaarden moeten overeengekomen worden met uw plaatselijke plant manager of commerciële contactpersoon. Indien er wordt overeengekomen dat de betaling contant gebeurt, dient het verschuldigde bedrag ten laatste worden betaald aan de laatste chauffeur die uw levering verzorgt. Deze chauffeur zal u een dubbel van de door u ondertekende leveringsbon overhandigen, evenals een door hem ondertekende kwijting als bewijs van uw betaling. U tekent voor ontvangst op een elektronisch device.

De gangbare BTW-tarieven voor particulieren zijn als volgt: de algemene regel is 21% BTW, maar indien u verbouwingen doet aan een huis van minstens 5 jaar oud of voor de eerste schijf van 50.000 euro bij nieuwbouw EN indien u gebruik maakt van een betonpomp of het beton rechtstreeks in de bekisting lost, heeft u recht op een tarief van 6% BTW.

Met wie moet ik contact opnemen voor het openen van een kredietlijn?

Neem contact op met uw commerciële contactpersoon of met de kredietdienst (tel.: 02/678.33.13 / fax: 02/678.33.03).

Levert Inter-Beton kleine hoeveelheden?

Ja, wij leveren hoeveelheden vanaf 1m³.

Levert Inter-Beton aan particulieren?

Ja, wij leveren aan iedereen, die een beroep wil doen op onze producten en diensten.

Bij wie kan ik praktische informatie krijgen omtrent een specifieke werf?

U kan hiervoor terecht bij uw lokale commerciële contactpersoon.

Met wie moet ik contact opnemen om een prijsofferte aan te vragen?

U kan hiervoor terecht bij uw lokale commerciële contactpersoon.

Met wie moet ik contact opnemen om over een prijsofferte te spreken?

Op elke prijsofferte worden de naam en de coördinaten van de verantwoordelijke plant manager of commerciële contactpersoon vermeld. Deze gegevens bevinden zich bovenaan het eerste blad.

Bij wie kan ik informatie krijgen over een factuur?

Bij de centrale die u beleverd heeft. Deze informatie vindt u zowel op de factuur als op de leveringsbon terug.